ijsbrand defdinsdag 23 december 2014 16:52

Nog even, en het jaar 2014 is voorbij. We blikken graag even terug op dit jaar.

Wat de plaatselijke verkiezingen betreft kunnen we dankbaar terugkijken op een goede campagne en een mooie verkiezingsuitslag. De ChristenUnie is weer met 2 leden, Marieke van de Beek en Aart van de Peut, vertegenwoordigd in de raad en we hebben met Tonnis van Dijk een goede wethouder in het college.

Ik wens Marieke, Aart, Tonnis en ook de commissieleden Wout van de Kleut en Jan van de Weerd alle wijsheid toe en zegen op hun werk voor de inwoners van Scherpenzeel.

Kijken we naar het wereldgebeuren, dan zien we dat er op veel plaatsen brandhaarden zijn. O.a. de burgeroorlog in Oekraïne, de situatie in Syrië en Irak. Verder gaat een deel van Afrika gebukt onder de ebola-epidemie.

Wat zal 2015 ons brengen? Alleen God weet dat. En wij mogen erop vertrouwen dat God de aarde, het werk van Zijn handen, niet loslaat. Dat vraagt van ons vertrouwen.

Voor het nieuwe jaar wens ik u, namens het bestuur en de fractie van de ChristenUnie Scherpenzeel allen Gods nabijheid toe en in alle opzichten een goed en gezegend 2015.

IJsbrand van der Veer