Samen werken aan een groen dorp

groenvrijdag 03 januari 2014 10:29

Nog ruim twee maanden en dan is het zover: de gemeenteraadsverkiezingen. Hét moment waarop de burger zijn of haar voorkeur mag uitspreken. Wat wil de burger graag zien in Scherpenzeel?

De ChristenUnie heeft een verkiezingsprogramma geschreven waarin we oplossingen aandragen voor actuele problematiek, maar ook met een duidelijke toekomstvisie. We beginnen 2014 met een videoserie. Richting de verkiezingen zullen kandidaten voor de ChristenUnie zich uitspreken over diverse actuele thema's.

Een van de speerpunten van de ChristenUnie is dat we gaan voor een leefbaar, groen dorp. Marieke van de Beek legt uit: ''Scherpenzeel is een groen dorp. Toch is de groenvoorziening de laatste jaren slachtoffer geworden van de economische situatie. De ChristenUnie is er voorstander van dat groenstroken waar mogelijk in beheer worden gegeven bij de wijkbewoners, zodat zij samen aan de slag gaan. We werken dan met elkaar weer aan een groen dorp en het versterkt tegelijk de sociale structuur in de wijk."

Het gehele filmpje is te zien onder het kopje Media van de website. Bekijk ook ons verkiezingsprogramma.