Campagnezaterdag: bedankt!

campagnezaterdagzaterdag 15 maart 2014 19:02

Zaterdag 15 maart was het campagnezaterdag. Op deze zaterdag, vier dagen voor de verkiezingen, waren veel politieke partijen te zien in het dorp. Zo ook de ChristenUnie.

Op verschillende locaties waren we als team van de ChristenUnie te zien in het dorp. Daarbij zijn veel flyers en appels uitgedeeld aan het winkelende publiek. Maar belangrijker nog, we zijn het gesprek aangegaan met mensen over politiek in Scherpenzeel. De meningen hierover waren erg uiteenlopend. Sommigen zijn teleurgesteld over het gevoerde beleid de afgelopen jaren, sommigen wonden zich op over problemen die nog steeds niet zijn opgelost of over gemeentegeld wat in hun ogen verloren is gegaan. Anderen waren milder in hun oordeel, maar waren nog steeds van mening dat het beter moet.

Bemoedigend was het om te zien dat er ook mensen hun waardering uitspraken over gevoerde politiek. Dat ons werk niet onopgemerkt is gebleven bleek wel uit het feit dat mensen hun waardering uitspraken over de constructieve opstelling van de ChristenUnie in de gemeenteraad en dat ze met vertrouwen de toekomst tegemoet zien. Fijn dat deze mensen achter ons staan!

We kunnen terugkijken op een geslaagde campagnedag. Nog een paar dagen en dan is het zover.

Kunnen we op u rekenen?