Geef geloof een stem

Geef geloof een stemdinsdag 28 januari 2014 20:56

Al in het najaar van 2013 stemde de ledenvergadering van de ChristenUnie Scherpenzeel unaniem in met de door het bestuur voorgestelde kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. Met Tonnis van Dijk als lijsttrekker en Marieke van de Beek, Aart van de Peut en Wout van de Kleut op de plaatsen twee, drie en vier bouwt de ChristenUnie verder op de ervaring die in de afgelopen jaren is opgedaan.

In de achterliggende raadsperiode heeft de ChristenUnie zich opgesteld als een constructieve partij; Een partij die de verbinding zocht met zowel oppositie als coalitie, om zo het beste voor Scherpenzeel te bereiken. Waar nodig liet de ChristenUnie een kritische noot horen, zodat voorstellen konden worden verbeterd of aangescherpt.

De ChristenUnie gaat de komende verkiezingstijd in met het motto ‘Geef geloof een stem’. Gelooft u ook in een levendige en veilige dorpskern? Gelooft u in verzorgde groenstroken in het dorp? Geloof jij in een passende woning voor elke Scherpenzeler en in sportvoorzieningen die voor iedereen bereikbaar zijn en blijven?

Geef dat geloof dan een stem op 19 maart a.s!

Dit artikel is ook verschenen in de Scherpenzeelse Krant van 28 januari en op de website van de Scherpenzeelse Krant.