We hebben jou/u nodig

we_want_you_stellenanzeige.jpg(mediaclass-fancybox.c6510c0e15414667d97bb714e21d090f477317ed).pngdonderdag 25 november 2021 09:14

In maart volgend jaar zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. We gaan deze verkiezingen in met het thema ‘Samen recht doen’. Maar in dat ‘samen’, daar zit ‘m de crux.

Om iets samen te kunnen doen, hebben we mensen nodig. Mensen die het christelijk-sociaal geluid ook in Scherpenzeel willen laten horen. Wij zijn er van overtuigd dat de ChristenUnie een belangrijke boodschap heeft, óók voor Scherpenzeel. Een boodschap van sociale gerechtigheid, van duurzaamheid, van een hoopvolle toekomst!

Maar zonder mensen verstomt dit geluid in Scherpenzeel. Dat mag niet gebeuren! Daarom zoeken we dringend versterking voor onze fractie. Mensen, die straks na de verkiezingen een rol willen vervullen binnen de fractie, als raadslid, commissielid of steunfractielid (mee-denker).

Spreekt dit je aan, of wil je meer weten? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via cu.scerpenzeel@gmail.com.

Reacties op 'We hebben jou/u nodig'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.